|
|
|
|
Basis
|
€ 25,00
|
|
|
Financieel
|
€ 10,00
|
|
|
Facturatie
|
€ 5,00
|
|
|
Verkoop
|
€ 5,00
|
|
|
Inkoop
|
€ 5,00
|
|
|
Voorraad
|
€ 10,00
|
|
|
Projecten/urenregistratie
|
€ 10,00
|
|
|
Relatiebeheer CRM
|
€ 10,00
|
|
|
Personeelsbeheer HRM
|
€ 10,00
|
|
|
Extra gebruiker (2 gratis)
|
€ 5,00
|
|
|
Meekijk gebruiker
|
€ 2,00
|
|
|
|
|
|
|
Totaal per maand
|
|
|
|
Bovengenoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW.
De
algemene voorwaarden
zijn hierop van toepassing.
U kunt kiezen om per maand (incasso), per kwartaal (factuur) of per jaar (factuur)
vooraf te betalen.
Indien u kiest om jaarlijks uw abonnement vooraf te voldoen, krijgt u 5% korting
op het totaalbedrag.
Voor opleidingen, aanpassingen van layouts en importeren gegevens wordt € 95,00
per uur in rekening gebracht. We brengen altijd vooraf een offerte uit met een vaste
aanneemsom, dus ook hier geen verrassingen.
Wilt u meerdere administraties gebruiken dan kunnen we u een passende aanbieding maken.